dijous, 2 de febrer del 2012

Com i què he de fer?

Estimats/des seguidors/es del blog,
vull que sapigueu que la inciativa de crear aquest blog, es deu a que a classe d'informàtica haviem de crear un blog sobre el nostre hobbie. Però quan acabem el treball de classe espero continuar amb aquest blog ja que per a mi és molt important que la gent entengui el meu hobbie i poder compartir amb tots vosaltres informació que potser us pot servir. A més a més m'encanta compartir idees i punts de vista del teatre amb la gent que també li agrada. També m'agrada però escoltar l'opinió de la gent que no li agrada per intentar veure el teatre des del punt de vista que ho veuen ells.


Els articles/publicacions que faig de moment els he de fer seguint més o menys les indicacions del meu professor. 


Si hi ha alguna cosa que us agradaria que fiqués al meu blog o creieu que fóra interessant que hi fiqués alguna cosa, només cal que m'ho feu saber!


Aquí baix us deixo un esquema dels requisits d'aquest blog, però no us preocupeu que quan aquests requisits estiguin complerts, jo continuaré activa en aquest blog!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada